Nasz Zespół


Piotr Dmochowski-Lipski



Konsultant i menedżer z długoletnim, międzynarodowym stażem zarówno w sektorze prywatnym jak i służbie publicznej. Absolwent studiów MBA ze specjalnością finansową na wydziale zarządzania Uniwersytetu Bostońskiego oraz wydziału administracji publicznej im. Johna F. Kennedy'ego Uniwersytetu Harvarda. Rozpoczął zawodową karierę menedżerską jako konsultant "Coopers & Lybrand" w Bostonie (obecnie PricewaterhouseCoopers), a następnie jako wiceprezes Chase International Corporation z Hartford. Jako wiceprezes zarządu ds. finansowych Polskiej Telewizji Kablowej SA jest współtwórcą największego dzisiaj systemu telewizji kablowej w Polsce (obecnie UPC Polska). Był również współorganizatorem banku Solidarność Chase D.T. Bank SA w Gdańsku (obecnie część BPH S.A.) Pracował jako Menedżer i Dyrektor w KPMG Peat Marwick i KPMG Barents Group w Waszyngtonie i Warszawie. Prowadził też własną firmę doradczą, specjalizującą się w konsultingu strategicznym, operacyjnym i technologicznym dla firm wydawniczych i organizacji wydawców. W latach 2006-2008 dyrektor finansowy Telewizji Polskiej SA, a w okresie 2008-2010 dyrektor generalny w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od 2012 do 2014 roku był dyrektorem Ośrodka Rozwoju Edukacji (ORE) w Warszawie. Od lutego 2015 roku wiceprzewodniczący Komitetu Doradczego International Telecommunications Satellite Organization (ITSO) w Waszyngtonie. Jest Przewodniczącym Komitetu Doradczego EUTELSAT-IGO w Paryżu, współpracował też z Europejską Agencją Kosmiczną ESA. Sprawował funkcję członka lub przewodniczącego Rad Nadzorczych w wielu spółkach m.in. w Wydawnictwie Naukowym PWN S.A., Banku BGŻ S.A., TNS OBOP Sp. z o.o. Członek Komitetów Audytu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Ministerstwa Obrony Narodowej. Współautor Ustawy o naziemnej telewizji cyfrowej. Odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski i Srebrnym Medalem za Zasługi dla Obronności Kraju.

 

Agata Miśkowiec



Szef działu Zdrowie w PCG Polska oraz w spółce z grupy kapitałowej PCG w Wielkiej Brytanii – PCG Advisory Services. Absolwentka Finansów i Bankowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz międzynarodowego programu menadżerskiego CEMS, w ramach którego studiowała na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie. Doświadczenie zawodowe zaczęła zdobywać podczas studiów na SGH, gdy w wieku 22 lat została członkiem zarządu ConQuest Consulting – pierwszej w Polsce studenckiej firmy doradczej – i jako International Manager odpowiadała za realizację ponad 10 międzynarodowych projektów doradczych rocznie. Później zdobywała doświadczenie zawodowe w Polsce, Belgii, Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych, pracując m.in. w Komisji Nadzoru Finansowego oraz firmie doradczej Capital Strategy. Do zespołu PCG dołączyła w 2012 roku. Prowadziła projekty doradcze m.in. dla Unii Metropolii Polskich, Miasta Stołecznego Warszawy, Hrabstwa Cambridgeshire, Dystryktu Sandwell oraz National Health Service w Wielkiej Brytanii. Posiada certyfikat zarządzania projektami PRINCE2.

 

Łukasz Nowak



Szef działu Szkolnictwo Wyższe w PCG Polska i członek zarządu w spółce zależnej PCG w Polsce – Partners in Progress. Posiada blisko 10 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w sektorze publicznym. Z firmą PCG związany od 2008 roku. W latach 2008-2010 zrealizował dwuletni program menedżerski w siedzibie głównej PCG w Bostonie. Koordynował i uczestniczył w licznych projektach doradczych, szkoleniowych i informatycznych realizowanych na zlecenie samorządów i instytucji z sektora edukacji w Polsce i w USA. Zainicjował współpracę instytucjonalną i akwizycję firmy Partners in Progress. Koordynuje i rozwija współpracę PCG z Fundacją Edukacyjną Perspektywy w ramach projektu Liderzy Zarządzania Uczelnią LUMEN. Studiował w Clark University pod Bostonem (Business Communication), w Szkole Głównej Handlowej (Zarządzanie IT), na Uniwersytecie Łódzkim (Zarządzanie oświatą) oraz w Społecznej Akademii Nauk (Filologia angielska). Posiada certyfikacje m.in. Project Management Professional (PMP) oraz Agile Certified Practitioner (PMI-ACP) nadawane przez międzynarodowy Instytut Zarządzania PMI. Jest aktywnym członkiem warszawskich oddziałów PMI oraz ISACA.